Doganalp Merhaba Kendi kullandığım orkid infinity piyasadan çekildiği için şimdi hangi pedi kullansam sızıntı vs sorunu yaşıyorum Deneyerek alacak param kalmadı hep yarım kalan paketler.. varsa önerilerinizi değerlendirebilir miyim
Nilay_80 Doganalp molped ultra gece var çok memnunum. Gündüz bile onu kullanıyorum sadece kendimi onda rahat hissediyorum çünkü.
Deletedmom_110 Doganalp orkid platiniummm vazgcılmezimmm kesinlikle günlük ped de orkid kullanıyorum mor paket aşırı memnunum hatta Amazon’da indirim vardı
Mavisinannesi1804_ Sleepy çok memnunum. Kaşıntı yapmıyor, sert değil, ağırlık yapıp kendini hissettirmiyor
Doganalp hogwarts Kotex sanırım en memnun kalmadığım marka oldu Alerji gibi sorunları olanlar için daha uygun sanırım
Maviim Doganalp molped gece çok güzel. Gerçi ben doğumdan sonra artık her reglimde lohusa pedine geçtim baya uzun ve kalın onlar taştımı diye düşünmeden gece gündüz takıyorum çok rahat. Nedense normalleri gece kayıyor bende yerinden dönerken falan illa taşma yapıyor hepsini denedim