Kızlar merhaba,
Kızım dün tam 3 aylık oldu sağlık ocağı kontrolümüz vardı bu ay sadece 180 gr kilo almış. Çok kafama takıldı. Kilosu 2. Ayda 5300’dü dün kontrolde 5480 gibi bişey çıktı. Sizler de durum nasıl. Sorun olarak değerlendirmelimiyim yoksa değişebilir mi durum.