Rumsaaa benim oğlum nerdeyse doğduktan biraz sonra yuz üstü yatarak uyumaya başladı. yani o şekilde daha rahat ve derin uyuduğunu fark ettim 3 bucuk aylik suan geceleri yüz üstü uyuyo bazen derin dalınca ceviriyorum. sirt üstü uyuduğu zaman cok cabuk uyaniyo ve derin uyuya miyo. suan donemiyo bu yuzden.mi dönemez acaba
Zuhrenass2018 Rumsaaa benim kızımın da 4 aylık oda 20 günlükten beri hep yüzüstü yatıyor canım sırt üstü hiç uyumuyor. Bebekler ilk önce yüz üstünden dönmeye başlarlar canım ve senin bebeğin için daha erken