annekralicemerve Kızlar molfix bez kullanıyorum önceki kullandığım molfix bezin iç kısmı beyaz yeni aldığımın ki mavi. Ama dış paketleri aynı ? Mavi olan kızımda pişik yaptı. Alırken ikisini nasıl ayırt edeceğiz ya ?
yagmure17 annekralicemerve dışında birinde yeni nesil yazıyor yeni paketler bezde ıslaklık göstergesi olmayan yeni nesil yazan
1cocuksevdasi annekralicemerve dış paketin de illa ayırt edecek bişey vardır ya bende molfix kullanıyorum içi beyaz
garfield_ annekralicemerve paketin üstünde bez resmi var yeşil olanın içi yeşil beyazında beyaz benimkinide içi beyaz olanı pişik yapmıştı
yagmure17 Uzayyy 1cocuksevdasi ben hiç görmedim yenisininde yenisi çıkmışsa demekki bak arkadaş yenisinde de var diyor
garfield_ annekralicemerve yeşil olan paketin üstünde bide bulutlar var ama en belirgini paketin üstündeki bez resmi bakarsın resimdeki beyazsa alırsın canım ben öyle ayırt ediyorum eşim yanlışla beyaz almıştı nemli bırakıyodu beyazı çişi vücuduna veriyodu pişik oldu naptım geçmedi mantara çevirdi doktora götürdüm ki krem yazdı düzeldi bebekten bebeğe değişiyo demekki sizede beyazı iyi gelmiş
Deletedmom_112 annekralicemerve içi yeşil olanlar eski bez, eski bezde anne bebek resmi var, içi beyaz olan ise molfixin yeni bezleri üzerin de sadece bebek resmi var ve üzerinde yeni nesil yazıyor.
17072023baloglum annekralicemerve ici yesil olan eskimuretim.bexi yeni paketin üzerinde ici beyaz olan yeni nesil teknoloji falan yaziyor. Eski beze ulasmak cok zor artik. Genelde yeni olan satılıyor