tultanhanim Anneler önceden sinüzit için nane yağı kullanırdım baya iyi gelirdi nefesimi açardı şiödi grip oldum aklıma o geldi grip vs durumlar için kullanan var mı rahatlatır mi
Nur_61 tultanhanim ben çocukların odasında nemlendiriciye 4 5 damla koyuyorum gece tıkanması olmuyo çok sükur
tultanhanim Nur_61 ay yarın hemen gidip alayım bende o zaman vallahi kaç gündür tıkanıp duruyorum nemlendiricim yok ama damlatıp kullanırım
Nur_61 tultanhanim eczanede coldmix var onuda kullanabilirsiniz yakanıza damlatarak buhar makineniz yoksa oda ise yariyo
tultanhanim Nur_61 onuda duymuştum ama bişeyi sosyal medyada bi kaç kişide görümce inanamıyorum artık gerçekten işe yarar mı insanları mi kandırıyorlar abartarak diye 🙄