İlk 2 ay bizimde öyleydi saatlerce emzirdiğimi bilirim bıraktırdığımda ağliyordu uyusa yatağına koysam tekrar ağliyordu uyanik olduğu her an emmek istiyordu yani normal canım önemli olan bez sayısı kilo alımı çişli benzi günde 6yı buluyorsa doyuyordur güvende hissetmek için emmek isteyebilir gazı olduğu için emmek isteyebilir yani birçok sebebi olabilir