Şuan ben kademeli olarak bıraktırma evresindeyim.O kadar bağımlıydı ki memeye artık yalancı meme kullanıyordu beni.Gece gündüz aç tok insan içi dışarısı farketmiyordu.Haliyle artık çok zorlanıyorum.Bu arada oğlum 18 aylik.Sabır taşı aldım ve gündüzleri onu sürüyorum ve tadından dolayı emmek istemiyor ilk zamanlar çok sık geliyordu memeye ama artık unutmaya başladı.Ama ben öğle uykusuna yatirirken ve gece yatirirken kendim emziriyordum.1 kac haftadır böyle ilerliyorduk.2 gündür de gece emzirmesini bıraktım.Biraz zor oluyor uykuya geçmek ama alışır diye düşünüyorum.Boyle böyle de komple bırakır sanırım.