Merhaba arkadaşlar. Gynefix spiral taktırıp memnun olan/olmayan var mı? Nasıl takıldı ? Yani lokal anestezi uygulandı mı? Ameliyathanede mi doktor odasında mı taktı ? Canı yandı mı? Sonrasında herhangi bir sıkıntı yaşadı mı? Taktırıp hamile kaldım ya da şöyle bir şey oldu çıkarmak zorunda kaldım gibi tecrübesi olan var mı? Bende taktırmak istiyorum. Doğum yaptıktan 3 ay sonra adetliyken takılıyormuş. Anestezi uygulamaycağını, odasında takacağını söyledi doktorum. Merak ediyorum? Bilgilendirirseniz sevinirim.