zeyynepgk Kızlar emzirirken ilk başta çok acıyor emerken sonra geçiyor neden ? Kremde kullanıyorum sürekli lansınoh ama bebeğim ilk alınca çok acıyor
12ayaegulll zeyynepgk of benimde aynı durum dayanamıyorum tek memem öyle ucu yara ve kanamış bende krem kullanıyorum ama ne çare
nhlb zeyynepgk benimde aynı meme ucunda çatlak gibi boşluklar olduğunu fark ettim oralar acıyor ilk çekişinde ,14 günlük olduk şuan hafif var 3 4. Günümüzde acısından sağa sola vuruyordum 🙈
Zinnetnur zeyynepgk ah o meme ucu yarası Allahım doğumdan bile zor bir acı ilk 1 ay çok çektim sürekli nemli tutmak lazım kremi sürdükten sonra silikon uç ya da bakır uç takın ki nemli kalsın bir süre sonra iyileşiyor sürekli nemli tutarsan
Klmgl Heralde hassaslaşıyo ucu daha da çıktığı için bi süre öylr çok canım yanmıştı benim de sonra geçmişti. Şimdi de çekiştiriyo ısırıyo falan o yüzden tekrar acımaya başladı 😕
Klmgl zeyynepgk ahhh ahhh bilmez miyim benim için doğumdan bile daha zor olan şeydi her gördüğüme sorardım ne zaman geçicek diye ama geçiyo en azından bunu bilin biraz dişinizi sıkın 🙏☺️
kucukprensannesi Bu acıyı bende yaşıyorum 1 aydan fazla sanki canımdan can gidiyor. İçimden sayıyorum 100 e kadar kafam dağılsın diye. Yumuşayınca acısı geçiyor ama bu sefer emzirdikten sonra ağrı başlıyor. İnşallah biter bu acılar.
motherthea kucukprensannesi benim de meme ucum çok acıyo emzirirken ve emzirirken sonra ağrı başladı bugün normal mi acaba ya koluma vuruyo ağrı sızlıyor memem
kucukprensannesi motherthea aynı durumu bende yaşıyorum hala benimde parmak uçlarıma koluma doğru yayılıyor sanki hissetmiyorum. En yakın zamanda bitmesi dileğiyle çok geçmiş olsun