Surıye hastalığı olarak ılk defa duydum almanyadayım kucuk bır koydeyıx oyle göç edenımız yok ama ıkı ay önce butun kres kapmıstı bu hastalıgı krem ılac herhalgı bırsey kullanmadık zamanla kendılıgınden gectı el ayak hastalıgı dıye gecıyor yalnız cok ırkcı bır mıllet olmusuz almanyada her kıtadan ınsan var bırgune bırgun hastalıgın goc eden ınsanların ırkına kadar ad konulmasını ılk defa burda okuyorum