Merhaba sevgili anneler,
Çok üzgün olduğum bir konu var sizlere danışmak istedim. Bebeğim puseti hiç sevmemişti ve arabayla yolculuk yapmak imkansız hale gelmişti (çatlayacak gibi bir ağlama ve ağlamaktan katılmak ter kana batması neler neler) oto koltuğu dönemine geldik ve çok dua etmiştim sevsin diye ama maalesef olmuyor durduramıyorum arabayla bir yere gidemiyoruz siz ne yapıyorsunuz nasıl alıştırdınız desteğinize ihtiyacım var
Ve uykusu geldiğinde daha da çok sorun yaratıyor bana yardımcı olabilecek herkese teşekkür ediyorum şimdiden🙏🏼