Nasılsınız hanımlar, bebişler nasıl?Bizim çığlıklar çığlıklar inliyor ev😊Tuttuğu her eli her şeyi ağza götürme,ek gıda tadımları,uykusuz geceler…Hala totosunu kaldırma zahmetinde bulunmuyor rahatına çok düşkün ya kucak ya yer dönmek emeklemek yok,oyuncağını almak için anlık döner 😊Ek gıda tadımına doktor önerisi ve kontrolü ile başladık ama benim direk çorba ve muhallebi falan yapıp yediresim geliyor,sizler napıyorsunuz?