Bebeğim gripti 3 gün falan ateşi oldu ateşi olduğu zaman calpol falan verdim düştü şükür ateşi. İki gündür ateşimiz yok temassız ateş ölcerle kafasından 36.5 36.8 arası değişiyor ama koltuk altından dijitalle 35,36 derece oluyor vücudu iyi sıcaklığı. Ama benim bildiğim 36.5 altı hipotermiye giriyor? Dün korkudan acile götürdüm hipotermi falan geçiriyorsa diye ortada alından baktılar 36.3 falan çıktı normal dedi genel durumu için falan. Kafayı yiycem artık. 3 farklı dijitalle ölçüyorum aralarında 1 derece oynuyordur evimizin ısısı 24derece nem 58