behiye39 Kızlar bebeğim 1.5 aylık burnu çok tıkalı 2 kez serum fizyolojik ile yıkama yaptım ama açılmadı hırıltılı nefes alıyor arada da öksürüyor halsizlik ve ateşi yok emmesi de normal acaba hasta mı olmaya başladı grip mi başlangıç mı nedir 🙁
tugcecet behiye39 bebeğim 3.5 aylık doğduğundan beri hırıltı ve burun tıkanıklığı var geçmiyor doktorumuz normal diyor
konusamiyorumyalnizcaforum behiye39 Odanızın ısısına göre hava temizleyici kullanabilirsiniz. Kaloriferli evlerde çok fazla tıkanıklık oluyor birde serum fizyolojiği nebülizatör cihazı ile verebilirsiniz çok küçük burun kılcal damarları zarar görmesin diye.
Burakcihan Merhaba bizim bebekte öyle 2 aylık serum suyuyla temizliyorum sonra aspiratörle çekiyoruz burnundakileri rahatlıyor sonra sırtına vurun dikkat edin ama bronşit olmasın günlük 5 8 kere temizliyoruz burnunu doktor söyledi bise