Yaklaşık 10 aydır kızımda kıyafetlerde sorun yaşamaya başladım. Altına giydirdiğim hiçbir kıyafet (tayt, eşofman, pantolon, etek) göbeğinin üstüne çıkmayacak. Çıkınca sıkıyor beni diyo ağlamaya başlıyor. Şimdi kış geldi külotlu çorap sıkıntımız da oldu. Ne aldıysam ne yaptıysam bir türlü çare bulamadım ve gittikçe artıyor bu durum. Bu durumu yaşayan varsa lütfen yardımcı olun bana. Artık daha sinirim de dayanmıyor ağlamasına.