İyi akşamlar kızlar benim oğlum prematüre 33 haftalık doğdu ve şuan 3,5 yaşında ama Cokk çok alerjik bir çocuk ,her neyse konuya geleyim, 2 ay aşılarını oldu hafif kızarıklık oldu geçti rota aşısı olduk onunla maf olduk sabahtan akşama kadar ağrılardan hiç uyuyamadi aylarca , daha sonra 4. Ay asisini olduk o gecesi elleri ayakları kasılıp dönmeye başladı yani kasılma nöbeti gibi bişey geçirdi . Aklım ciktiii , ilçede oturuyoduk ilçe hastanesinden şehir Hastanesi’ne yolladilar orda da sürekli kasılmaları devam etti ama acilde birşey anlamadılar norolojiye yönlendirdiler bizde randevu alana kadar ertesi gün hemen çocuk dr gittik. Asilara bağlı binde bir de olsa böyle yan etkiler olabiliyor dedi norolojiye hiç gitmenize gerek yok aşıya bağlı olmuştur dedi ve biz gitmedik bı daha da olmadı. Ama ben smdi çok korkuyorm çünkü oğlum asisiz ve aşılarını yaptırmak istiyorm hastane gözetiminde ama eğer bişey olursa diyede çok çok korkuyorm . Başına böyle bişey gelen oldu mu hiç? Smdi de aşısı yok diye hastalık kaparsa diye çok korkuyorum asla asi karsiti deglm keşke olsada içimde korku kalmasa ama nasıl olucak bilmiyorm