Kızlar ben cerazette kullanıyordum emzirmeyi bıraktığım için Yasmine gectim. Cerazette kullanırken adet gormuyordum 2 ayda bir 3 ayda bir kajverengi lekelenmem oluyordu. Cerazette bitti ara vermeden yasmine başladım günü gününe ictim ustundeki günlere göre devam ettim bu arada bunun bir onemi var mi ? Onu da sorayım. Cunku bugun kafam daldi cumayi ictim persembe yerine 🥲 kadın dogum da hormon testi yaptirdim normal çıktı degerlerim yarın 21. Günüm hapa ara verecegim 7 gün bu sure zarfinda kesin adet olunuyor mu? Ya olmazsam😂olmasam bile 7 gün ara verip 8. Gun tekrar mi basliyayim🥲Doktor beni azarlayinca bunu sormayi unuttum bilgisi olan varsa cok sevinirim🙏