atsmms benimde bebeğim 5 ay 12 günlük ilk gün çok öksürüğü yoktu ama dün çok öksürmeye başladı ve balgamlıydı. Hastaneye götürdüm akciğer ve solunum testi istedi çok şükğr herşey yolunda ciğerlerinede inmemiş. Ateşide çıkmıyor çok şükür. Antibiyotik ve calpol verdi birde bol bol serumla burnunu temizlememizi istedi. odasında nemlendirici makinesini açıp okaliptüs yağı koydum ayaklarının altınada geceden sarımsak zeytinyağı sürdüm. Bakalım inşallah fayda eder. Diğer postlarda çok gördüm karanfil soğan bugünde onu denemek istiyorum yeterki oğlum biran önce iyileşsin. Sizide çok çok şifa dilerim.