onemore Bebeğim daha 4 buçuk aylık ve benim işe başlamam gerekiyor, yarım gün çalışacağım bir süre ama yine de içim sızlıyor onu bırakıp gideceğim diye, oldu mu sizde de?
htice2909 onemore velilerimden biliyorum gözlerinde o kadar hüzün gördüm ki şimdi anne olunca daha iyi anlıyorum. Ama siz onun için onun geleceği mutluluğu için buna mecbursunuz üzmeyin kendinizi Rabbim kolaylıklar versin 💕
ozgetz onemore ben de şubat ayında başlayacağım. Yarım ay için bir ayım kalmış olacak epey bir rapor kullandım çünkü. Ama yine de ayrılmak çok zor olacak :( Anneme bırakıp gideceğim öğle aralarında geleceğim yarım gün bittikten sonra ama bakalım nasıl olacak. Bi yandan işe başlamak da bize sosyal açıdan iyi gelecek diye pozitif düşünelim .
onemore ozgetz evet değişiklik olacak kabul edelim ki insanın kendine vakit ayırma ihtiyacı oluyor sosyallik açısından iyi olcak gibi 😊