Derininmotheri Hanımlar 11 aylık bebeğimde ara ara göz kaymaları oluyor dışarı doğru oluyor.Bazen tek bazen iki gözünde birden yaşayan var mı bu durumu
MemnuneS Derininmotheri merhabalar benim de kızımda 12 aylıkken göz kırpma başladı doktor kayma belirtisi bekleyelim dedi 16 aylıkken sağ gözünde dışa doğru kayma başladı şuan sadece kapama yapıyoruz birdaha ki ay kontrolümüz var ve çoğaldı kayması gözlük kullanmaya başlar mıyız bilmiyorum
Derininmotheri MemnuneS çok geçmiş olsun.Bizde gittik göz doktoruna muayene etti bi kayma yok dedi sonrasında ben görmedim daha olduğunu düzeldi çok şükür