cumartesi günü götürdüm bende doktora
Zaditen kullanıyoruz ve zespra toz
levmont bizde de çok ağır yan etki yapmıştı,çocuk evde chucky gibi dolaşmıştı hep
şıp diye kesen bişeye rastlamadım hiç 6-7 aylıktan beri çekiyorz
ama hep söyler doktorum genel uyarısıdır
çocuğu ılık su ile yıka
bol bol odas havalansın
evi çok sıcak yapma,kalın giydirme,hatta mümkünse serin oda da uyut petekleri kapat dedi bana
Bora abi ne diyosun ocak’ın ortasında ne petek kapatması bu çocuk üstünü örttürmüyor d,ye parladım :D
Sen benim dediğimi yap dedi :D sıcak ,alerji için çok kötü bi ortam üşümesn diye çcoukaşrı lahana bebeğe çeviriyorsunuz kötülük yapmayın dedi:D
aslında doğruda söylüyor,ben çok sverim sıcağı ve o zamna alerjim coşar,ama geçen ay üstüme yorgan atıp cam açık uyudum hep mükemmel iyi uyandım
sıcaktan kaçınıyoruz,bol bol sıvı tüketiyoruz,maalesefki ilaç kullanmak zorundayız düzenli onu kullanıyoruz.
ama ekstradan dzenli oalrak burun temizliği yapıyorum.
siyah turp-bal yapıyorum düzenli içiyor alerji olsun olmasın içiyor.
çok zor çok..
ana oğul çekiyoruz alerji tam bir kasırga etkisi