drkrd Nurse harveys Gaz damlasini kullanan varmı 22 günlük bebeğim günde bir kez 5 damla dediler ama fayda etmiyor icerigginde 20 damla yazıyor
Adatanis drkrd kızım 4. Ayına girene kadar kullandım günde 20 damla sabah 10 akşam 10 veriyordum bide gece biogaia verdim probiyotik olarak bizi rahatlatmıştı şimdi 6. Ayındayız geçiyor zamanla sıkma canını 4. Ayda rahatladı kızım 🌸
Seyma_34 drkrd bende kullandım bebeğime canım, düzenli kullanınca geçiyor ve hemen etki göremezsin bir süre kullan ve düzenli kullanman önemli geçiyor zamanla sıkma canını 🌸
ilzannliy drkrd benim ki kolik bir bebekti sabah akşam 10 damla ile başladık eğer geçmezse 20ye kadar çıkabilirsin demişti doktorum. Bence sizde sabah akşam 5 damla eğer etki etmezse 7şer 10ar damlaya çıkın.
Gonzalezz Bize de doktor 6damla dedi,50gunluk ,pek de bı faydasıni görmedik ,biogaia ile birlikte kullanıyoruz ama ikisinin de pek bı faydası yok çocuk saatlerce ağlıyor
drkrd Seyma_34 insallah düzelir canım daha yeni anneyim lohusaligim çok zor geçiyor birde böyle olunca dünyam başıma yıkılmış gibi hissediyorum istemsiz 😞
Seyma_34 drkrd stres yapma bebeğin de hisseder öyle hem, sakin kal dediğim gibi zor süreç ama geçiyor 🌸
BabyBerry Damlası kullandım şurubunu kullandım. Damlasının İçeriği temiz diye kullanmıştım ama pek fayda etmedi. Biogaia ve sab simplex sorunu çözdü.
Begm_i drkrd sabah 10 akşam 10 başladık bebeğim 20 günlük civarıydı. Şimdi azaltmaya gidiyoruz Dr önerisi sabah 6 - akşam 6
Begm_i Hmnn her gaz damlası her bebeğe iyi gelmiyor biraz şans işi iyi geleni bulmak. Damlaların pahalı oluşu bu arayışı zorlaştırıyor ama maalesef öyle. Ben 2. Damla da nurse harveysi in iyi geldiğini buldum. Arkadaşım 7 damla değiştirdi sab simplexte fayda buldu
Mgf drkrd bn oglum icin kllndim.20 damla yaziyo ama bna ck glmisti.bn gnde 2 kere 5 6 damla seklnde veriyodum.aman aman etkili bi dmla degil ama arada rahtlattigida oluyodu.15 gun faln duznli kullnimdan sonra etki gstermeye bsliyo.ilk gunler dmlayi verdikce daha kotu oldgunu bile dusunmustum bn.