Merhaba hanımlar 52 günlük bebeğim var sezeryan doğum sonrası sütüm nerdeyse 20.günde geldi. Biberon vermedim memeyi unutmasın diye eds yöntemi ve parmakla enjektörle verdim bu zamana kadar. Şimdi tam anlamıyla sütüm var bebek memeyi emiyo ama sütü çekemiyo kilo kaybı yaşadık bu sebepten başına böyle bi durum gelen var mı?