Merhaba anneler, bebeklikte oluyor bu beyaz sivilceler ama bizim gibi geçmeyen var mı acaba. 4 yaşında oğlum . Burun üstünde ve alnına dogru var ara ara azalsa da hiç geçmedi doğduğundan beri. Bir kere çocuk doktoruna sorduk. Önemli değil bence dedi. Bir kere de dermatlaoga gotruduk o da zamanla geçer dedi ama endişe ediyorum yine de. Bu yaşta olan var mı acaba.