pasaklisinkukuli Alpha_ şarkı çok güzel diye koydum ama benim adımdan dolayı forumda beni pasaklı sanıp laf sokmaya çalışan bile oldu
pasaklisinkukuli Alpha_ aynen ya hatırlıyom bak şöyle yazmıştı sen anlamazsın böyle şeyleri zaten adından belli ne oldugun (post koca yanında osuruyor musunuz cevabım evet)
Alpha_ pasaklisinkukuli Ahahaa😂😂😂😂kız Allah seni güldürsün, haykırarak güldüm resmen. Kocam bana bakıb neye gülüyorsun diyor😂😂👍🫶🫶
Usnac1995 1Annevekizi @asrinhatasi anaaaa bende diyorum zaten asrın hatırası değilmiydi 😂 tek değilsin
MadamMommy Alpha_ Eskiden nick olarak her yerde matmazel kullanırdım ee baktım evlendik,barklandik,ana olduk yeter dedim😂