Femme1 Minigim38 bende 20 cc den falan başlarım herhalde yoğurt pek sevmedi cunku bakalım yarın denıcem
BuzluLatte Femme1 ek gıdaya hemen hemen yeni geçtiniz o zaman. Bence birkaç tadından sonra verin birkaç hafta bekleyin derim ben
berikomoms Femme1 yarım çay bardağı zaten dolapta durması gereken bişey olduğu için hep sıcak su eklerim ılık içer
Femme1 berikomoms bende bugün alıp denıcem bakalım 🤔 pek ek gıda ile arası yok zorlamıyoruz henüz ama bı kaşık da içse iyi denıcez 😀
enercisizkaldimanne Femme1 bende çilek muz falan koyup meyveli kefir yaparak veriyorum çokta seviyor öyle ama ilk sade kefire alıştırdım şimdi çeşitlendiriyorum
Femme1 enercisizkaldimanne henüz biz meyve lere gecmedık ama güzel fikir ilerleyen dönemler için denicem teşekkür ediyorum 🥰