Busex Merhaba hanımlar benim odam 18 derece oluyor. Bugün klimayı 22 derece olana kadar klimayı açık bırakacam.şimdi ben bebeğimi nasıl giydirmeliyim ? Sureklı üstünü açan bir bebek nasıl yapacam yardımcı olurmusunuz
Mervetnl Busex uyku tulumu alın kafanız rahat olsun. Oda 22 derece şuan balkon kapısı açık uyuyor oğlum serinlesin diye uğraşıyorum
ipegimsi Busex uyku tulumu alın bir yada 1,6 tog rahat edersiniz içinede odanın sıcaklığına göre kıyafet giydirirsiniz
Metesmom Busex 18 soğuk bir değer, siz 22° de uyutsanız bile klimayı kapatınca soğur bence gece ilerledikçe. eviniz genel olarak soğuksa ve bebeğiniz üstünü açıyorsa bence uyku tulumu kullanmalısınız.
huzurluaycicek 2 ya da 2.5 tog tulum alın 18 derece için ya da 4 kat uste 2 kat alta giydirin, tog değerlerinin resmine bakabilirsiniz internette var,