Selam kızlar yaklaşık 1 aydır bebeğim kucaktan inmek istemiyor. Yüzü dışarı doğru bakacak ve gezdirecegiz sürekli onu. Oturunca bile durmuyor illa kalkacağız ve gezeceğiz. Uykusu güzeldi, o da bozuldu. 2 haftadır saatte bir kalkıyor, arada 3 4 gün düzeliyor uykusu saat falan uyuyor kesintisiz ama 2 3 gündür yine saatte bir uyanmaya başladı. Emerek uyuyor, göğüslerim acıyor artık. Sürekli mız mız. Ağlamaya yer arıyor resmen. Ne zaman geçer bu zamanlar bilmiyorum ama bu kucak olayı çok yoruyor bizi. Atak mı değil mi anlayamadım. Kayinvalidem 1 yaşına kadar böyle kucak ister alıştırmissiniz dedi. Gözüm korktu 🙃🙃🙃