Sağ göğsümde bir kitle var aşırı ağrı yapıyor, emzirirken bir sorun yok ama süt geldiği zaman bildiğiniz zonkluyo o kitle. Normalde süt geldiği zaman biraz sızlar göğüslerim ama bu öyle bişey değil mastit böyle bişey mi? Ya da sizce ne olabilir? Sıcak suyla masaj yaptım ama yer değiştiriyor ne olabilir sizce