Bssraa2 Bebeğimin poposu pişik olmuş önceden prima kullanıyorduk şu malum olaylardan sonra isra*l ürünü diye değiştirdik goon kullanmaya başladık bezden mi acaba neden oldu onuda bilmiyorum ama kıpkırmızı ve kabarmış elimde bir tane krem var onu sürünce başlıyor ağlamaya canı yanıyor zor susturuyorum en iyi krem hangisi sizce
Mervetnl Bssraa2 **Prima Hangi Ülkenin Markasıdır? 1961 yılında kurulan ve Procter & Gamble şirketi bünyesinde olan Prima bir Amerikan markasıdır.** Macır kremi var zdrave tavsiye ederim.
terazikadini Bssraa2 trosyd ile mavi hametan sabah akşam karıştır sür gün içinde de her alt açmanda mavi hametan sür 2 saatte bir en geç değiş altını sildikten sonra pamukla kurula öyle kremle 2 aydır kullanmadığım krem kalmadı bunlar sayesinde geçti 1 haftaya toparladık
Bssraa2 Mervetnl bize israil dediler ya o yüzden vazgeçtik tekrar primaya dönücem sanırım olmucak böyle krem için de teşekkür ederim
kuysalll Aynı sorunu yaşadım ve ben de primadan goon denemiştim. Pişiğin artmasına sebep oldu. 15 gün uğraştım ve hala geçmedi ama azalmaya başladı. Doktor hametan üzerine ısıtılıp soğutulmuş zeytinyağı sürmemi söyledi. Pişiğin sebebi çok önemli. Bizim süt alerjisinden kaynaklanmış o yüzden ona yönelik tedavi uyguluyoruz. Mutlaka bi doktora gidin ve benim kullandığım yöntemi bir deneyin derim.
Mervetnl Bssraa2 bazen kendimiz araştırmalıyız. İsrailin ortak olmadığı firma neredeyse yok. %1-2 muhakkak var yada amerikanın yani. Biraz bakın okuyun içinize hangisi sinerse onu alın bence. Geçenlerde sma için de aynı şeyi söyledler ki ben sma içiriyorum diğer mamaları sevmiyor maalesef. Bebeğim için onun sağlığı içinde kullanmak zorundayım 🤷🏻♀️
hamis8 Bepanthol kullanıyodum pişik oldu. Pişiğini vazelinle geçirdim şimdi sudocrem kullanıyorum hiç pişik olmadı
Bendeanaoldum Bazıları sudokrem önermiş boykot edenler için söylüyorum sudokrem israil markasıdır. Bepanthol alman markası ve prima abd markasıdır. Maalesef bu ülkeler israile destek veriyor. Türk markalarını tercih etmenizi öneririm 🌸
arslanbebek18 Bssraa2 Mustela kesinlikle bebeğim doğdundan beri onu kullandim 3 kere bez değiştirdim hiç pişik olmadı çok şükür krem sayesinde deneyin derim