Sahreyldrm Bebeğim 21 günlük dün eczacı bunu vermiş gaz için ama içinde günde 5 kez 2,5 ml yazıyor bebek daha küçük olduğu için çok gibi geldi bana bende 1 ml veriyorum sabah öğle akşam😐 kullanmış olanlar ne kadar veriyordunuz acaba siz bu dönemde
[silindi] Sahreyldrm bızede bir cay kasıgı gunde uc kez demıstı. Bır cay kasıgı da ıcın deki sırınga dan bir ml denk geliyor
[silindi] Sahreyldrm ıkı bucuk cok geldi bana hemde gunde bes kez🙄yani bitkisel bısey ama zaten etkili cok bence gerek yok o kadarına
Mervvv Sahreyldrm gunde 4 kez verenilirsin ben 3saat arayla veriorm mesela o sekilde ayarladim 12 3 6 9 12 seklinde 1ml veriorum ve verdikten 1520dk sonra baslior birt birt cikarmaya yanliz verince kusuyir o neden bilmiorm
Sahreyldrm 4242g o kadarı fayda ediyor muydu ? Çok az değil mi ben akşam vermeyecektim sancidan duramadi yine çok ağladı verdim
4242g Sahreyldrm açıkcası bize doktor bebeğim kabız olduğu için verdi günde 1 kereyi zor veriyordum çünkü bebeğim onu kusuyordu içtiği zaman ama günde 3 kere 1 çay kaşığı yeterli bence
Sahreyldrm [silindi] evet bana da öyle geldi hemde 5 kez olunca pek vermek istemedim 1 ml veriyorum ben 2 kez çok ağlarsa eğer öğlen de veriyorum iste 3 kez oluyor
Ice Sahreyldrm dr bana günde 1 kez yarım çay kaşığı demişti ve yeterli oluyor bence şekerli bi şurup yeni bebeğe fazla verme bence
Banu_alper Sahreyldrm bİzede verdi gunde 3 defa 1.25 ml ver dedi ama icinde seker var diye vermek istemedim baska doktora goturduk o da sab simplex verdi onu kullandik o da kimyasal iste istemesemde mecbur verdik duzenli olarak vermen lazim bir 10 gun sonra etki gorursun gaz sancilarimiz baslamadan son buldu şükür 🤲🏼
Sahreyldrm Banu_alper evet ya daha kaç günlük bebekler hiç ben de istemiyorum ilaç türü vermek ama kimyonla falan geciremedim çok ağlıyordu ve morariyordu bunu kullandiktan sonra biraz rahatlıyor hem gazi çıkıyor hem rahat uyuyor