ulag123 Bebeğim bugün 3 aylık oldu ve Bera testinden %50 işitme kaybının olduğunu ve ömür boyunca cihaz kulla ması gerektiğini söylediler. Konuşmasını da etkiler dediler. Başına gelen var mı? Süreç ne şekilde ilerledi?
asaf23 Odyometristim hemen cihaz ile şartlandırılır rehabilitasyon konuşma terapisti alırsanız eğer düzelme ihtimali var kendi çoçuk hastalarımda gördük bunu devamlı kullanıp bol bol aktivite yaparsanız gelişme sağlarsınız
asaf23 ulag123 başta illaki zor olur alışma döneminde cihazı çıkartmak isteyecektir devamlı sizin sürekli kullandırtmanız gerekiyor 10-15 gün içerisinde devamlı kullanır ise alışır