Bende almıştım fiyatı daha uygun diye ama geldikten sonra söz konusu bebeğim olunca içime bir şüphe düştü müşteri temsilcisine bağlandım sorgulanacak dediler orjinalligi. Beklemeye başladım satıcı belge sunmamis orijinal olduğuna dair. İade edebilirsiniz diye iade kodu göndermişler. Ürünü iade ettik ayrıca satıcı ürünün satışını da kaldırmış ürün bulunamıyor. Bir daha asla almam Bence sizde almayın ya da müşteri temsilcisine bağlanarak sorgulatın