Selam arkadaşlar. Beş buçuk aylık kızımın idrarı bir kaç gündür azaldı gibi. Yani normalde üç, üç buçuk saate altını değiştiriim ve ortalama olarak da iyi işer ancak bu iki gündür beş saatte dursa çok bir idrar olmuyor yani öyle dolu dolu olmuyor sanki. Böyle bir durum yasayaniniz var mı? Kilo alımında şuana kadar bir problem yaşamadık. Anne sütüyle besleniyor.