Merhaba hanımlar. Oğlum 15 aylık haftaya ameliyat olacak. Dolayısıyla tedirginim. Tecrübesi olan süreç hakkında ayrıntılı bilgi verebilir mi. Öncesi sonrası vs. Mesela hastanede kalınıyor mu, aynı gün çıkılıyor mu gibi gibi. 4 yaşında birde kızım var bırakacağım kimse yok 😔