Bebeğim 11 aylık önümüzdeki ay işe başlayacağım. Sütüm iyice azaldı işe de başlayınca iyice azalacak muhtemelen ve zor olacak. Katı gıda açısından iştahı iyi, öğle uykusundan önce ve gece formül süt versem yeterli olur diye düşünüyorum sizlerde durum nasıl? Bir de devam sütü diye kutu sütler var içimin falan toz olan yerine onu kullanan var mı?