Kızlar merhaba 23 aylık oğlum var son 15 gündür herseye ağlar oldu. Komşunun zili çalıyo zil diye gidiyo kapıya bakıyoruz beraber bak kimse yok diyorum başlıyor ağlamaya. Magnetleri istiyo veriyorum bu kez buzdolabındaki fotoları istiyo hayır diyorum başlıyor ağlamaya. Duşa giriyorum zaten askeriye mantigıyla yıkanıyorum max. 3dk Osmanlı’nın Viyana kapısını zorladığı gibi duşakabini tepeme yıkıyo çıkana kadar başlıyor ağlamaya. Hele WC olayına hiç girmiyorum ben kimim ki bebeğimsiz tuvalete gireceğim hey yavrum hey. Bebeğimdeki 2 yaş sendromu belirtisimi uçan kuşa ağlıyo 😳😳🙈🙈