smyye-16 Bebeğim 50 günlük özel bölgesinde iltihap gibi akıntı birikmiş şekilde gördüm tecrübesi olan var mı ???
Maviim smyye-16 normal şeffafımsı akıntıysa sorun yok bizdede vardı doktorumuza resim atıp sordum kız bebeklerde çok doğal dedi
Maviim smyye-16 Hmm o zaman bir doktora göstermekte fayda var sarımsı hadi bi derece ama yeşil normal değil
smyye-16 armeshuseynli evet iç dudak kısmı hafif koyu kahverengi benim bebeğiminde normal olarak görüyorum ben