9 aylik bebegim. 8 aya kadar bandaj ve tubingen tedavisi uygulandi kalca yerine oturmus cikaralim dediler. Bugun kontrole gittik kalca oturmus ama çatısı bozuk dendi ve abduksiyon aleti verdiler. 1 yasina kadar gecmezse ameliyat dedi doktor. Cok uzuluyorum korkuyorum ben napcam diye bilgisi olan yazabilirmi