Aynurdemirkol Bebeğim 14 aylık 2 ay önce süte başladım siz bebeğinize hangi sütü kullanıyorsunuz ilk çocuğum tecrübesizim
Iremylcnkya07 Aynurdemirkol şimdi süt verilmez diyenler gelicek ama bebeğim iştahsız ve mama vermiyorum bende süt veriyorum pınar süt veriyorum ya ben verdiğimde en iyi marka pınar diye 15 aylığız bizde
_Goktugunannesi__ Aynurdemirkol güvendiğim bi yerden günlük süt aldım ama oğlum sevmedi inek sütü ve normal market sütü de dahil 1 yudum alıp öğürüyor sütlaç ta yemiyor ama yaptığım muhallebi den falan yiyor süt vermiyorum o yüzden
livanurvealpinannesi61 Aynurdemirkol süt vermiyorum sağlıklı değil anne sütü yada formül mama verilir zaten inek sütü önermiyor uzmanlar 2 yaşa kadar
livanurvealpinannesi61 Iremylcnkya07 mama verin daha iyidir en azından süt gibi kemik erimesi iştahsızlık kabızlık geniz eti büyümesi yapmaz sütün birçok zararı var siz bilirsiniz tabi