Allah aşkına sorum şudur herkesin bebeğimi böyle bebeğim tokken bile hep bir mızmız ağlak 50 60 tane oyıncaklar aldık bir süre oyalanıp sıkılıp mızmızca ağlayıp bağırmaya başlıyor hele uykusaatine yakın çileden çıkar ben gün içinde yemeğimi zor yapıyorum o derrce wc ye bile zor gidiyorum bu mesajı yazarkende eşim oyalıyo🤦♀️ bizim ilk bebeğimiz gerçekten gözümüz korktu 6. Aydan sonra başladı bu durup sizde de böylemi bebekler nasıl oyalıyorsunuz yapmadığımız şaklabanlık kalmıyor bizim ama bitiğiz gün sonunda cvplarınız mutlu eder bekliyorum