Fenusa Ooooooooo benim bebeğim üçüncü ayından itibaren oturmak istiyordu doktora söyledim henüz erken oturtmayın demişti. Beşinci ayı biraz geçtikten sonra oturtmaya başladım. Mama sandalyesinde oturuyor
[silindi] Ooooooooo 4uncu ay kucakta destekli kisa sureli oturuslar yapiyoduk 5inci ayda mama sandalyesinde oturmaya gecti simdi 7bucuk aylik 6inci ayini bitirmek uzeydi desteksiz oturmaya basladi😊
Bukris-m09 Ooooooooo 4 . Ayında kısa süreli 5 ayında günlük 1-2 saat ama aralıklı ve destekli 6 . Ayında tam anlamıyla oturuyordu zaten kendi istiyordu artık
ahbus94 agustosta yükselen zekanın konuşturan oyuncak diye seti var onu alabilirsiniz. Daha da bir sürü etkinlik setleri var. Bakın isterseniz