sezer2022 Silaa66_ pijama takımı aldım o da bana saat, zaten kendimiz seçtik süpriz olayı pek yok bizde
Fasulye12 Silaa66_ eşime almadım ama işyerindeki arkadaşlara kırmızı ip bileklik aldım , kalpli. Yılbaşında birbirimize hediye almıyoruz , daha çok yiyecek alıyoruz 😂cips olur, kuruyemiş pasta olur
Maviim Silaa66_ Apple watch saat aldım bayadır istiyordu🥰 oda bana safir mavi taşlı yüzük almış bende onu çok istiyodum😄
Noname21 Silaa66_ ben çok sevdiğim birine çizgi roman okumayı seviyor diye koleksiyon çizgi roman aldım birde fular
slkmsncemile Silaa66_ bu sene Memati Baş doğurdum daha nanay alırım hediye bbxlhxçjcş evde o ses izlerken Memati Baş ile uğraşsın dursun