Kızlar dün ve bugün çok hastaydım kemiklerim.her yerim ağrıyor ve zor nefes alıyordum bugun dayanamayıp acile gittim ve antibiyotik yazdı doktor sağıp atmana gerek yok dedi ama reçete de süte geçtiğini vs yazıyordu sagiyorum ve atacam ama ne kadar süre.devam edecek bu ve bebek biberona alışır memeyi unutur mu yoksa kullanmasam mi çok kararsızım ama. Çok hastayım çocuğu kucakta tutacak halim bile yok öyle tahmin edin