Merhaba hanımlar. Bebeğim 5 ay 21 günlük alerjik bir bebek. Henüz neye alerjisi olduğunu belirleyemedik. Dünden beri sürekli mızmızlanıyordu bu sabah ağlamaya başladı. Sağlık ocağına gittik ateş düşürücü yazdı sadece. Çok az ateşi var. Uyanık kaldığı süre boyunca sürekli ağlıyor, normalde ayakta gezdirince susardı şimdi ayaktayken de ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Aynı durumu yaşayan veya bilen varsa lütfen yorum yapsın 😢