uyuz olduk eşimle ben ilaç vs kullanıyoruz ama kızımın kafası kaşınıyo geçen hafta baktım beyaz bişeyler vardı sirkeydi galiba o günden beri bit ilacı kullanıyorum varsa da yoksa da temizlensin kafası diye ama bu kadar kullanım sonrası bakıyorum kafasının içi tertemiz şuan da uyuz olmuş olupta saç dipleri kaşınırmı