3 gündür hastayız , dünden beri hiç ateşi çıkmadı kızımın sabah güzel kalktık oynadı oturdu kahvaltı yaptı ama sonrasında sürekli uyumak istedi saat 1-2 gibi yattı saat 4 te uyandı 10 dakika emdi biraz durdu ağladı uyumak için beşik istedi . 10 dakika önce zorla uyandırdım ama asla yaklaştırmıyor bile , zorla da olsa biraz mutfağa götürdüm bebek bisküvisi yedi daha bitirmeden ağladı anne beşik uyku diye doktorumuza danıştım eğer ki ateşi yok az bişeyde olsa yemek yiyorsa problem yok dedi antibiyotik halsizlik yapabilir dedi . Ama neden sürekli uyumak veya beşikte yatmak için direniyor bilmiyorum 😣