Benimde sezeryandı
20 gün kadar geldi ilk sonra peçete lekesi gibi ara ara geldi 1 35 günden sonra normal adet oldum
Sonra 5 ay kadar
15 gün de bir 1-2 gün süren lekem geliyordu kendimi sürekli hamile zannediyordum 😔
Dr gittim çok normalmış hiçbir sıkıntı yoktu hormonal mi diye bakıldı ondanda sıkıntı yoktu
Bazı kadınlarda olabiliyor demişti ben bu haldeyken aynı anda sezeryan olan diğer arkadaşımda 6 ay kadar adet olmamıştı mesela