Kızlar bebeğim dün alerji oldu vücudunda kabarcıklar oluştu özele acile götürmüştüm gitmeden de resmini çekip eşime atmıştım eve gel çocuğu götürelim diye neyse acile gidenee kadar kabarcıklar inmiş izi bile yoktu doktora resmini gösterdim alerji olmuş dedi bebeğim anne sütü alıyor sadece 4 aylık bu aylarda sizin yediğiniz birşeye alerji kapmis olabilir dedi bu aylarda anne sütünden alerji olabiliyor dedi alerji şurubu verdi orda biraz bekleyim kontrol altında tutalım dedi bekledik bişi olmadı. Daha sonra ben yinede çocuk doktoruna götürdüm aynı şekil o da öyle söyledi kulak çekmesi ve eliyle burnunu kaşimasi var onu söyledim neden oluyor diye kontrol etti alerji olduğu için öyle yapıyor kulağında enfeksiyon yok dedi alerji olunca yapıyorlarmis. Tekrarlarsa diye alerji şurubu yazdı verdi tekrarlarsa ver diye. Ben de o gün sormayı akıl edemedim burnunu kulağını çekiyor uyumuyor kasicam diye böyleyken versem bişi olur mu kulak çekmesi kaşıntısı bitenee kadar vermeli miyim. Doktoru aradim ama o da izni cikmis. Baska doktora gidene kadar size sormak istedim bugün uyumadı hiç üzüldüm bebeğim için