gizemyazci Ne adam akıllı emiyor ne de yemek yemek istiyor. Eliyle itiyor yemek verirken önceden hiç böyle bişi yaşamadık atak mıdır? Emmesinde sıkıntı yok ama çok az emiyor normal mi bunlar 8.5 aylık bebeğim
belinayyyyyy gizemyazci bizimde öyle 8 ay 13 günlük bebeğim iştahı yerindeydi ama oldu 1 haftadır hicbirşey yemiyor birde benden bir Saniye bile ayrılmıyor ha bire ağlıyor ayyyyy çok yorgunum çok
Diverso gizemyazci benim kızım da 8ay 19günlük. 37.hafta atağında olabilirsiniz bir hafta on gün civarı sürüyormuş sanırım umarım uzun sürmez sizinki de
gizemyazci belinayyyyyy ay bizde de aynı tuvalete gideyim arkamdan ağlıyor sürekli kucak istiyor ne zaman geçer acaba